Alla inlägg den 7 maj 2013

Av MARTIN KUMLIN - 7 maj 2013 10:53

Idag ska jag åka med team och kolla på LCS, Cpt Jacks team ska spela mot EG och Fnatic idag. Jag kommer sitta i publiken och titta på när dom spelar, dom spelar inte sina matcher efter varandra så jag kommer träffa dom mellan matcherna för att peppa dom. Jag kommer bjuda dom på en bar som heter Bizbaz ifall dom vinner dock, fast så snäll som jag är så bjudar jag dom dit även fast dom kanske förlorar.


Har varken lust eller tid att göra blogginlägg. Det vart en kortis.

Av MARTIN KUMLIN - 7 maj 2013 10:53

Idag ska jag åka med team och kolla på LCS, Cpt Jacks team ska spela mot EG och Fnatic idag. Jag kommer sitta i publiken och titta på när dom spelar, dom spelar inte sina matcher efter varandra så jag kommer träffa dom mellan matcherna för att peppa dom. Jag kommer bjuda dom på en bar som heter Bizbaz ifall dom vinner dock, fast så snäll som jag är så bjudar jag dom dit även fast dom kanske förlorar.


Har varken lust eller tid att göra blogginlägg. Det vart en kortis.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards