Alla inlägg den 2 maj 2013

Av MARTIN KUMLIN - 2 maj 2013 09:48

Hejsan bloggen, jag har för 3 dagar sedan anlänt till Sydkorea. Jag har haft fullt upp dom här 3 dagarna så jag har inte haft lust eller tid att upptadera. Första dagen när jag kom till CJ Entus Blaze så packade jag upp mina grejor ställde upp min dator osv.. Jag var ganska pigg när jag kom fram för jag hade sovit på planet. I japan så bor jag i Aomori, i Aomori så snöade det som bara den, så jag tog bilen ifrån Aomori till Matsuyama det kanske låter som en helt onödig resa eftersom det tar nästan en hel dag, att åka bil ifrån Aomori till Matsuyama, men resan börjar redan i bilen. Eftersom att det snöade som bara den hade jag stora vinter kläder på mig när jag kom till flygplatsen, det var super varmt men jag tyckte bara att det var onödigt att ta av sig kläderna för då får jag bara mer att dra runt på. Jag gick på planet med massa kläder på mig, jag sov hela resen. När jag klev av planet i Gwangju så var det super varmt och ganska fuktigt i luften, jag blev upphämtad av Cpt.Jack och åkte hem till gameing huset.




Jag skriver mer en annan gång, Tack och hej.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards